mummylove-roha.blogspot.com







Terlanjur Cinta - Rossa feat Pasha

Waktu bergulir lambat merantai langkah perjalanan kita
Berjuta cerita terukir dalam menjadi sebuah dilema
Mengertikah engkau perasaanku tak terhapuskan

Malam menangis tetes embum basahi mata hatiku
Mencoba bertahan diatas puing-puing
Cinta yang telah rapuh
Apa yang ku genggam tak untuk aku lepaskan

Aku terlanjur cinta kepadamu
Dan tlah ku berikan seluruh hatiku
Tapi mengapa baru kini kau pertanyakan cintaku

Aku pun tak mengerti yang terjadi
Apa salah dan kurang ku padamu
Kini terlambat sudah untuk dipersalahkan
Karna sekali cinta aku tetap cinta

Mencoba bertahan diatas puing-puing
Cinta yang telah rapuh
Apa yang ku genggam tak mudah untuk aku lepaskan

Aku terlanjur cinta kepadamu
Dan tlah ku berikan seluruh hatiku
Tapi mengapa baru kini kau pertanyakan
Kau pertanyakan cintaku

Kini terlambat sudah untuk dipersalahkan
Karna sekali cinta
Karna sekali cinta aku tetap cinta

***Cuba bezakan antara dua video di atas. Yang mane lagi best????

2 comments:

airul in da houSE said...

salam,kak ita apa khabar?rindunyer kat malaysia.doakan yer...yu tgh exam nih...hehehe

Roha said...

Wslm. Ingat sapa la ni....Kami sume chat. Yu pun harapnye chat juga ye.Kalau rindu kat Malaysia, rajin2la buka blog kami ye. GOOD LUCK 4 YOUR EXAM!!

Post a Comment


Create Fake Magazine Covers with your own picture at MagMyPic.com