mummylove-roha.blogspot.com

Hehehe..... Hari ini memang merupakan hari yang amat2 gembira buat mama. Bukan satu, tapi dua perkara gembira yang berlaku hari ni.

First, pagi2 lagi kawan2 mama sibuk cl nk bagitau yg kolej mama ada offer untuk degree student
macam kami untuk participate dalam kursus Teaching Methodology. Kursus ni akan diadakan pada bulan Nov di Nilai. Di mana, selepas tamat degree kami nanti tahun depan, kami akan di offer terus untuk jawatan pensyarah. Mula2 mama rasa happy dan konfius jugak. Ye lah ada yang kata gini, ada yang kata gitu. Mama pun terus call papa untuk tanya opinion dia. Papa izinkan. Papa ata ni peluang baik ble kite dapat offer mudah macam ni. Mama pun bincang ngan member2, so akhirnya kami kebanyaannya bersetuju untu menyertai kursus ni. Alhamdulillah.....syukur mama pada Allah kerana mama rasa cita2 mama selama ni hampir tercapai. Dan, ianya datang bergolek di saat hampir menjelang syawal. Mungkin in berkat bulan Ramadhan. Dan mama, biasanya percaya semua ni rezaki daripa Allah untuk anak2 mama dan suami tercinta. Insyaallah tahun depan bulan 9 dapatlah mama menjawat jawatan baru..... Midah midahan......Amin.

Second, Malam tadi papa tetiba bagi mama duit untuk beli gelang baru. Alhamdulillah......... Papa kata ni hadiah Hari RAya. Eiii.....bestnye.... Lepas keje tadi mama trus g kedai emas yang memang terkenal di daerah ni n usha2 mana yang berkenan. Mula2 ada dua yang memang berkenan. Mama pun call papa suruh datang untuk tolong pilihan untuk mama. Akhirnya, papa pun pilihan gealng yg memang betul2 mama suka. Mmmmmm......memang citarasa kami sama.



Cantik sangat gelang ni. TQ papa. Mama sayang lebih papa tahun ni. Lain tahun leh la nak blikan rantai pulak ker. Lagi lebih n lebih n lebih la sayang mama kat papa. Hehehe.........

1 comments:

NzA said...

nk jugak la...chantik sgt. Masa blk hr tu kak ada tgk gak paternt tu...Ha nk beli gak la blk raya nnti..nnti kita tayang2 ye!!!!!

Post a Comment


Create Fake Magazine Covers with your own picture at MagMyPic.com